چندخطی

خیلی کوتاه و گذرا: مثل بازدم

چندخطی

خیلی کوتاه و گذرا: مثل بازدم

اینجوریاس

احساس می کنم دیگه بسه، دیگه باید ابتکار عمل ِ زندگیمو دستم بگیرمو حسابی ورزش بدم! شایدم دو سه بار کوبیدمش به دیوار تا ادب بشه! بعدم مثل یه خمیر خوب(!)، مدیریتش کنم...سه تا سه تا خوشحال بشمو و بیناش برای اینکه دل کسی آب نشه و منطقیم به نظر بیاد، یکّی ناراحت بشمو و در نهایت با سه تا خوشحالی پی در پی ِ خیلی خوب، اگه خدا بخواد، بمیرم.

نظرات 11 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 21:24

یک کلام:
"ایناف ایز نات ایناف" ایز ایناف!

با عرض معذرت.

رفتم یه سر به ایناف زدم...راست میگی...نزدیکه...

mj m چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 21:28

یعنی انقدر نزدیک شده...! موافقین قیام کنن ببینیم چه کار باید کرد؟!

حسین چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 23:48

حالا منم زیاد شلوغش کردم ولی جدا یه تیکه هاییش خودِ اینافه. مثلا این تیکه:
"زندگیمو دستم بگیرمو حسابی ورزش بدم! شایدم دو سه بار کوبیدمش به دیوار تا ادب بشه!"
ینی خودشه‌ها!
ولی خودتو نگران نکن، یه ادبیاتی داری که هرچند به صورت کلی به ایناف نزدیکه ولی یه استقلال خوبی هم داره و همون‌طور که یه بار دیگه هم بهت گفتم کلیّت متن‌هات راهش جداست ولی این یه بار و یه قلم رو یوهو پریدی تو بغل ایناف!
خیلی خودتو نگران نکن!

mj m پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 00:09

احساس می کنم باید زندگیمو مدرییت کنم. می خوام خیلی مرتب و حساب شده احساسامو بچینم...سه تا سه تا خوشحال بشمو و بیناش برای اینکه دل کسی آب نشه و منطقیم به نظر بیاد، یکّی ناراحت بشمو و در نهایت با سه تا خوشحالی پی در پی ِ خیلی خوب، اگه خدا بخواد، بمیرم.

جالبه، اول این بود...بعد تغییرش دادم و گویا تغییره، قلم ایناف بوده که جف پا پریده توش!

حسین پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 00:22

:))))

هفتانی پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 09:27

حسین راست میگه
به نظر من قلمت باحاله

به سلام...نبودی مدتی؟!

لطف داری

na30b پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 10:29 http://fosil.blogsky.com/

من الان مرده ی مدیریت جنابعالی شدم

تازه این اولشه...

اطیلا پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 12:07 http://atilaahari.persianblog.ir/

می بینم که حسابی برای آینده ات برنامه ریزی کرده ای..

reza شنبه 24 دی 1390 ساعت 23:39

man qiam kardam!
unike tooye comment gozashti, behtare. be marateb.

رضا دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 00:00

حالا شد!

هفتانی دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 10:41

امتحانات!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد