چندخطی

خیلی کوتاه و گذرا: مثل بازدم

چندخطی

خیلی کوتاه و گذرا: مثل بازدم

تعلیق مقوله پیچیده ایست!

گاهی ریشم را میکنم... ریشم فرهای عجیبی میخورد و برایم جالب است نگاهش کنم.

گاهی شوره های سرم را میریزم... اینکه شوره هایم همان پوست سرم هستند که کنده میشوند برایم جالب است.

گاهی پوسته های توی گوشم را میکنم... شکل جالبی دارد که همیشه نگاهش می کنم

از همه مهمتر

وقتی توی دستمال فین می کنم، حتما باید نگاهش کنم

این نگاه کردنها ، به من این حس را میدهند که راجع به بدنم اطلاعات دارم

اینها چیزهایی است که شاید در روز چندین بار برای من تکرار شود اما باز هم برایم جالب است

حالا میفهمم چرا مادرم پای هر فیلم هندی ای ، هرچقدر هم داستان تکراری ای داشته باشد، گریه میکند! 

 

----------- 

پ ن: رضا جان ! درخواست عاجزانه دارم نظر ندی. و اگر به نظرهای خودت جواب میدی لااقل به نظرهای من جواب ندی! ترجیح میدم ۰نظر داشته باشم تا اینکه بیایم ببینم همه اش تویی! 

نظرات 9 + ارسال نظر
sed پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 23:25

رضا !


حیف که بیشتر از چند خط نمیشه نوشت وگرنه دهها صفحه راجع به یه حبه قند حرف داشتم...

زی زی جمعه 20 آبان 1390 ساعت 10:52 http://www.samin227.blogfa.com

واقعا خیلی تر رو تمیز بود!!!!!!

افرا جمعه 20 آبان 1390 ساعت 11:22

هنر نوشتن فقط توی انتخاب کلمات و به کار بردنشون توی جمله ها به شکلی که روان و زیبا باشه نیست ... یه نویسنده ی متعهد و ماهر باید توی انتخاب موضوع هم دقت کنه و بدونه که مفاهیمو با چه کلماتی بیان کنه ...
هر حرفیو به هر شکلی، هر جایی نباید گفت.

حسین جمعه 20 آبان 1390 ساعت 12:04

:)

اشک آتش جمعه 20 آبان 1390 ساعت 21:43 http://ashkeatash57.blogfa.com

سلام جالب بود و البته قابل تامل

فسیل شنبه 21 آبان 1390 ساعت 08:59 http://www.fosil.blogsky.com/

خوب سر صبحی ما رو یاد چه چیزهای جالبی انداختی
حالم چیز شد

هفتانی یکشنبه 22 آبان 1390 ساعت 01:55

حالا میفهمم چرا رضا ۵ دفعه یه حبه قندو رفت دید
قبلا فکر میکردم به خاطر کارتشه

خوب نوشته بودی

آدم ؟! یکشنبه 22 آبان 1390 ساعت 23:57

یادم باشه داداشمو بفرستم پیشتون ... عین همین ماشالا

اشک آتش دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 13:46 http://ashkeatash57.blogfa.com

سلام عید بر شما مبارک ولایتی باشید حتی اگر دکتر نیستید![گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد