چندخطی

خیلی کوتاه و گذرا: مثل بازدم

چندخطی

خیلی کوتاه و گذرا: مثل بازدم

خو ش به حا ل کی؟؟

من:


 کاش مثل اون سه تار میزدم

مثل اون رکابی می پوشیدم

رو همون تخته لم میدادم

قیافه مم اون جوری بود

بعد خیلی خوب بود

...

کاش من اون بودم



اون:


کاش مثل اون آروم بودم

مثل اون می نوشتم

مثل اون راحت لباس می پوشیدم

خیالم نبود کجا باشم

اهمیت نمی دادم

بعد

خیلی خوب بود

...

کاش من اون بودم


نظرات 6 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 3 مهر 1390 ساعت 22:36

قشنگ بود.
و
یه‌ نمه نخ‌ نما ؟!!!

حسین دوشنبه 4 مهر 1390 ساعت 09:37

سطحی!

رضا دوشنبه 4 مهر 1390 ساعت 10:54

زیرسطحی!!

mj m سه‌شنبه 5 مهر 1390 ساعت 20:45

سطح نظرات

یاسین احمدی پنج‌شنبه 7 مهر 1390 ساعت 14:14 http://dialoge-mandegar.blogfa.com

آره راس میگی همه دوس داریم جای هم باشیم.
اگه دوس داشتی به وب ما هم سر بزن

تارا دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 17:39 http://www.shbavar.blogfa.com

ما نیمی از زندگیمان را به قیمت شبیه شدن به دیگران از دست می دهیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد